• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Azizus
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 11.09.2017
  • Azizus @azizus

    Senin görüşün tabiki saygı duyuyorum bende öznel fikrimi söyleyim bende android ekosistemini berbat buluyorum çeşitli problemler yaşatıyor insanlara belli süre sonra ve Samsung markası amiral segment bir cihazına en fazla 2 güncelleme verebiliyor yani 2 yıl fakat applenin 2013 yılında tanıttığı iPhone 5s geçen hafta çıkan ios11 işletim sistemini çalıştırabiliyor bazı problemler yaşıyor ios11 fakat bunlarda giderilir ve bu arada ön yüzeydeki o çıkıntı boşuna yok işlevselliği var yani olaya senin cependen bakıyım birde iPhone x in ön kamerası sınıfta kalır bence note 8 e göre çünkü ön kamerası f2.2 diyafram

    23 Eylül 2017 - 23:20 Beğen
  • Azizus @azizus

    Arkadaşlar konumuz dh nin kareografisinin orta seviye olması değil LG telefonlar ve dh yede laf söylemeye gerek yok adamlar işini hakkıyla yapıyor TeknoSeyir gibi

    23 Eylül 2017 - 18:40 Beğen 1
  • Azizus @azizus

    Haklısın üstüne bir daha söylüyorum çok doğru söylüyorsun fakat bunu sen biliyorsun ben biliyorum bilenler biliyor AMA BİLMEYENLEREDE BUNU ANLATMAK LAZIM EŞİNİZE DOSTUNUZA BU BİLGİLERİ VERİP BU BİLGİLER DAHİLİNDE HAREKET ETMELERİNİ SÖYLEMEK GEREKİYOR PARA ZOR KAZANILAN BİRŞEY ÇOĞU İNSAN İÇİN HERKES PARASININ KIYMETİNİ BİLMELİ TEKNOLOJİ ADI ALTINDA İNSANIN PARASINI SOKAĞA SAÇMASI BU ZİHNİYET VAR

    23 Eylül 2017 - 18:16 Beğen
  • Azizus @azizus

    Biranönce hata düzeltmeleri eksikler için güncelleme gelmesi lazım şuan ki güncellemenin kontrol merkezi üstünde çok eksikleri var apple türkiyeyi aradım ulaşamadım bu konu hakkında

    22 Eylül 2017 - 22:44 Beğen
  • Azizus @azizus

    Arkadaşlar lg v30 hayal kırıklığıdır diyorum başkada birşey demiyorum

    21 Eylül 2017 - 17:54 Beğen 1
  • Azizus @azizus

    https://youtu.be/LScRl_D4nPg
    İZLEYİN GERÇEKLERİ ÖĞRENİN

    21 Eylül 2017 - 03:17 Beğen
  • Azizus @azizus

    Ya anlamıyorum niye böyle oldu ama ben böyle devam etmesini istiyorum yani şarj böyle gitsin istiyorum hani hangi ayarına neoldu ne bitti bilmiyorum ama iPhone 7 de şarj işi olmuş ya mutluyum ne diyim arkadaşlar hep şarj konusunda eleştirdiğim firma şuan yüzümü güldürdü Allah bozmasın zamanla ekran fotoğrafları paylaşıcam sizde görün diye durumu

    20 Eylül 2017 - 23:20 Beğen
  • Azizus @azizus

    Arkadaşlar iOS 11 fiyaskosu düzelirmi ilerleyen zamanlarda

    20 Eylül 2017 - 18:59 Beğen
  • Azizus @azizus

    Arkadaşlar Apple’dan bahsediyoruz kalitenin tek adresi appledir belki pahalıdır ama prestijlidir kalitesinden ödün vermez

    20 Eylül 2017 - 16:12 Beğen
  • Azizus @azizus

    iOS 11 ellerinizden öper canavar gibi arkadaşlar

    19 Eylül 2017 - 21:10 Beğen
  • Azizus @azizus

    Haklısınız arkadaşlar teşekkür ediyorum cevaplarınız için

    19 Eylül 2017 - 00:41 Beğen
  • Azizus @azizus

    Haklısınız arkadaşlar teşekkür ediyorum cevaplarınız için

    19 Eylül 2017 - 00:41 Beğen
  • Azizus @azizus

    Biliyorum fazla soru soruyorum ama sizin buralara yazdığınız yazıları birçok arkadaşımız okuyacak işine yarıyacak o ciddiyetle yazalım

    19 Eylül 2017 - 00:37 Beğen
  • Azizus @azizus

    Seni tebrik ediyorum 2 gün şarjı nasıl götürüyorsun heralde sadece 3310 niyetine kullanıyosun telefonu diğer türlü 2 gün mümkün değil 2 gün gitmesi

    19 Eylül 2017 - 00:31 Beğen
  • Azizus @azizus

    Arkadaşlar 7 saat dediğim sadece müzik vs film izlerken süre 5 veya en fazla şarjımı sıfırlamayı göze alırsam 5 saat 30 dakikada bitiyor

    18 Eylül 2017 - 22:38 Beğen
  • Azizus @azizus

    Ama 6-7 saat normalmi yani 7 saat internette gezsem şarj bitiyor

    18 Eylül 2017 - 22:26 Beğen
  • Azizus @azizus

    Haklısın birde öyle deneyim ben

    18 Eylül 2017 - 22:26 Beğen
  • Azizus @azizus

    Maalesef yanlış anladık

    17 Eylül 2017 - 01:59 Beğen
  • Azizus @azizus

    Kaç senedir apple kullanıyorum hatırlamıyorum bile artık yeni dünyalar keşfetmenin zamanı geldi note 9 düşünüyorum 😂

    17 Eylül 2017 - 00:56 Beğen
  • Azizus @azizus

    Seneye olduğu belli hangi ay tahminen 😂

    17 Eylül 2017 - 00:42 Beğen
  • Durum (24)
  • Yorum (54)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (9)

Teknoseyir gündemi

#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum