iOS 11 geldi sorunlarıyla beraber geldi kontrol merkezinden WiFi,Bluetooth açılınca tekrar kapanmıyor ben ne anladım bu işten ?
Teknoseyir gündemi
#steammachine#ttmobil#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 240 ziyaretçi, 106 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bug değil bilerek öyle yapmışlar. Ama sorun gerçekten.
Arkadaşlar iOS 11 fiyaskosu düzelirmi ilerleyen zamanlarda