Follotips uygulaması için gönüllü Java developer aranıyor.İlgileneler lütfen Cv lerini [email protected] adresine göndere bilirler.
Follotips insanlara film,müzik,görmeli yerler,kitap,hediyye gibi kategorilerde tavsiye veren uygulamadır.Uygulama insanların hem kararsızlıkdan çıkmasına hem de zamanlarını daha iyi değerlendirmelerine yardımcı oluyor.
#akış #java #startup #developer #androiddeveloper
Merhaba arkadaşlar Cub Linux hakkında düşünceleriniz nedir? Hiç kullandınızmı? #akış
Merhaba arkadaşlar bu gün size son 1 yıl içinde başıma gelenleri anlatıcam.1 yıl önce teknoloji sitesi açmak kararı aldım bu sektörde boşluk olduğunu düşündüm ve açtım.İlk açtığımda tabii ki kimse girmiyordu şans eseri facebookda bir kaç küçük sitelerle anlaştım ve partnerlik yapmaya başladım.Tabii ki bu işlerin yalnız yapılmayacağını ilk günlerden anlamışdım ama her kes gibi bende benimle kim çalışır kim beni lider gibi görür ki gibi düşünüyordum.İlk olarak arkadaşımla konuştum ve onu ikna ede bildim.Sonra bir sayfada yorum yapan biri dikkatimi çekti ve onunla konuştum ve ikna etdim 3 adam olduk ve 4-cü adamda arkadaşımın arkadaşı oldu.Biz bir takım olduk.Ama bu benim ilk liderlik deneyimimdi.Tabii ilk zamanlardan çok büyük yalnışlıklara yol verdim.Çok kötü şeylerden biri reklam için hiç paramız yoktu böyle oldukda gruplarda paylaştık siteye günlük 200-300 adam giriyordu.Bir kaç arkadaşlarlada anlaştık ve takım 6 adam oldu.1 ay önce yalnızken şimdi 6 adam olduk.Böyle olunca insanda yükümlülükler artıyor.İşler normal gidiyordu ama artık sektörde ne kadar büyük rakiplerin olduğunu ve farkındalık yaratmak gerekli olduğunu anlamıştım.Ama biz bu farkındalığı bulamadık ve site çöküşe doğru gitdi.Bu yazıyı yazmakda maksadım bazı insanlara motivasyon vermek.Site çökse bile en az 10 arkadaşım oldu bir çok şeyleri öğrendik bir çok adamlarla konuştuk.Bir şirketin nasıl kurulduğunu gördük.Bir fikriniz varsa onu gerçekleştirin kimse gelmez demeyin.Yazıyı okuduysanız paylaşmayı unutmayın 🙂 #akış
super olmuş 🙂 🙂 hayırlısı 🙂
ilk kez linux sa giriş yapıcam ubuntu araştırdım galiba bazı sorunlar oluyor
Ubuntuda pek sorun olmaz ha senin bilgisayarinda oluyorsa bunda da olur.
windows dan hem değişiklik olsun diye hemde kasıyor diye çıkmak istiyorum.Ubuntuda Photoshop kullanmak mümkünmü ?