@salihcln transkript, öğrenci belgesi, kendi banka hesabım ve sponsorlarım umarım kurtuluş olacak 🙂 aracı firmayla başvuracağız. Tur şirketine güvenemedik. Bakalım. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum geri dönüşünüz için iyi geceler 🙂
@salihcln transkript, öğrenci belgesi, kendi banka hesabım ve sponsorlarım umarım kurtuluş olacak 🙂 aracı firmayla başvuracağız. Tur şirketine güvenemedik. Bakalım. Çok teşekkür ederim. Çok mutlu oldum geri dönüşünüz için iyi geceler 🙂
Merhaba @salihcln 🙂
Size birkaç sorum olacak izninizle. Öncelikle biz 26 haziranda iki arkadaş bir tur şirketiyle italya turuna katılacağız ilk vize başvurumuz olacak.
9 ay önce mezun oldum. Çalışmıyorum. Ancak sınavsız ikinci üniversite hakkımı kullanıp 2 yıllık bir bölümde tekrar öğrenci oldum ve güz dönemini başarıyla geçtim. 3 yıllık pasaportum mevcut. Anne ve babam ayrı ve öğrenci olduğumdan ötürü ikisini sponsor olarak göstereceğim. Annem çalışmıyor. Dedemden dolayı emekli sandığından maaşı, sosyal güvencesi ve babamdan aldığı nafakası mevcut. Kendine ait bir evi ve bankada da iyi bir miktarda parası var. Babamın ise arabası, evi ve emekli maaşı mevcut. Bunları belgelemem ve kendi hesabımda da ek olarak 3000 lira göstermem sizce yeterli olur mu? Sitelerde ve aracı şirkette 3 aylık hesap dökümü istendiğini okudum. Bankaya 2 ay önce yatırsak ve 2 aylık döküm alsak bir problem çıkar mı? Şimdiden verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim 🙂
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@salihcln italya konsolosluğu idata ya bağlamış artık. Biz de tur şirketlerine o kadar vereceğimize aynı işi yaparız dedik sonuçta alıyorlar belgeleri götürüyorlar idataya yani bizim tur şirketi öyle yapıyormuş 😀 Tur şirketinin sağladığı sağlık sigortası mevcut ama ben bir tane daha yaptırmayı düşünüyorum açıkçası. Tabi oluyorsa 🙂