Hocam ben superonline-fiber kullanıyorum.Fakat verdikleri modem yetersiz geldiğinden n66-u ile bağlantı kuruyorum.Ancak arada bir bağlantı gidiyor ve bir süre sonra modemi resetlemek gerekiyor.Kendi verdikleri modemde bunu otomatik olarak yapıyorlar ancak kendi modeminizi kullanırsanız bunu sizin yapmanız gerekiyor.Bir keresinde modeme bağladığım flash diske ulaşmam gerekti ve bağlantı gittiği ve geri gelemediği için ulaşamadım.Eve gittiğimde modemi resetlediğimde bağlantı geri geldi.Ancak onun dışında performans açısından ttnete kıyasla mutlu eder.
Spit out the bone'u ilk dinlediğimde hissettiğim güzel duyguların aynısını hissettim. 45dk ve tamamen donanım. İzlenmesi düşük diye pek ağırlık verilmiyor donanıma ama bence kemik kitle bu bölümlere bayılıyordur. Devamını ve nicelerini dört gözle bekliyoruz.