Eskiden oyun oynuyordum, muzik kayit vs simdi nadiren bf1 gundelik isler... Yas 32
Eskiden oyun oynuyordum, muzik kayit vs simdi nadiren bf1 gundelik isler... Yas 32
Benimki 970 modeli 400 tl. Sacma bir fiyat olmuş. Pc satsan satilmaz atsan atılmaz. Ramler 2133 luk o yuzden diger kartlar uymuyor. Anlasilan seve seve alcaz. Yada parçalayıp satıyım.
Harika bir oyun, ama bazı yerlerde ciddi anlamda geriyor. Oyunda genel anlamda 1 tane var ama sonrada yuvasına girip oraları yok ediyorsunuz. Alienı uzaklaştırmak için pipe bomb, molotov ve flame throver kullanıyorsunuz. Ben "Jackfrags" ın videolarını izleyerek oyunu oynamış kadar oldum.
Son bir saat içinde 98 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Arkadaslar merhaba sorunu buldum 😀 bu tamir olur mu, olursa tamir ettirebilecegim bir yer var mı?