Ozaman buradan digiturkun bütün yetkili servisleri icin bi boktan haberi olmıyan cağ dışı kalmış her arızaya programı sil yeniden yükle diyen yaptım olmuyor diyince mala bağlayan geri zekalılar diyebiliriz. 1 tanesi mı düzgün olmaz. Ne laftan anlıyorlar nede hitapları düzgün.
Hocam cevap için teşekkürler.
Ozaman buradan digiturkun bütün yetkili servisleri icin bi boktan haberi olmıyan cağ dışı kalmış her arızaya programı sil yeniden yükle diyen yaptım olmuyor diyince mala bağlayan geri zekalılar diyebiliriz. 1 tanesi mı düzgün olmaz. Ne laftan anlıyorlar nede hitapları düzgün.