Note 4 almayı düşünüyorum. N910H(3G) modeli daha uygun fiyat olarak ancak 150-200 TL fazla verip N910c(4G) almak mı mantıklı? @leventp @gamsizm ve tabi ki değerli arkadaşlar.
Note 4 almayı düşünüyorum. N910H(3G) modeli daha uygun fiyat olarak ancak 150-200 TL fazla verip N910c(4G) almak mı mantıklı? @leventp @gamsizm ve tabi ki değerli arkadaşlar.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.