Çinli hemşerilerimizin bu kadar bekletmesini kınıyorum . Hemen niye şunun figürünü falan yapıp piyasaya salmıyorlar.
Çinli hemşerilerimizin bu kadar bekletmesini kınıyorum . Hemen niye şunun figürünü falan yapıp piyasaya salmıyorlar.
gamepad'i görmüyor oyun ne yaptımsa x360ce yi gördüremedim. yardımcı olabilecek var mı?
enterprise sürümlerine gelmeyecek diye okumuştum. belki ondan olabilir.
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bitmiş 🙁