Video ile ilgili birkaç yorum:
*Format
Otoseyir için formatın oturmasına biraz daha zaman var gibi.. benzer YouTube kanallarıyla karşılaştırma yaptığımda incelenen bölümlere sanki biraz fazla zaman ayırılmış gib,i sıkabiliyor..
Motor&şanzıman, dış gövde, iç gövde, teknolojiler, opsiyon alınabilecek seçenekler, gibi gibi bölüm bölüm gidilse hem rekabet hem de incelemenin daha rahat anlaşılması sağlanabilir..
*video kalitesi
İç gövde gösterilirken hareketli çekimler yorabiliyor.
Ses sanki çeken kameranın mikrofonuyla kayıt edilmiş gibi, çevre sesler çok duyuluyor..
Anlatım çoğunlukla tek ton ve çok “s” verilmiş..
Önceki incelemelerde 2 kişi anlatması daha güzel oluyordu. Sanki 2 arkadaşın samimi yorumlarını dinliyorduk..
*otoseyir içerik önerileri:
Formatın geliştirilmesi gerektiğine inanıyorsanız anketle ne izlemek istediğimizi sorabilirsiniz..
Plus geliri biraz ayrılıp daha sık incelemeler yayınlanabilir..
Çekimlerde destek(amele) gerekli ise seve seve yardımcı olabilirim..
Destek olması amacıyla aracımı size verebilirim.. 2017 Bmw 118i koy plus (belki diğer üyeler de destek olacaklarıdır)
e göbekli bunlar