ben 3 gün önce aldım vodafone dan nfc var ve arama yada mesajda bildirim ışığı göremedim ama eline aldığın zaman telefon titreşim vereke uyarıyor çok güzel hızlımı hızlı telefon s4 ile karşılaştırdım test yaptım aynı oyunları interneti açtım aynı anda dokunarak e7 daha hızlı çıktı ve kaldıramadığı oyun yok şu ana kadar yükledikleimden kamerası çok ama çok iyi tatmin edecek düzeyde gece çekimleri bir harika ses komutu ile çekim yapabiliyorsun yada ön selfie ile avuç içini göstererek çekim yapabiliyorsun görüntülü konuşma da mevcur 16 gb hazıfazı 2 gb rami var çok şık bir telefon çok ince ve hafif eline aldığın zaman sağlamlığını hissettiriyor bataryası çok iyi gidiyor facebook twiter mesajlaşma programları açık sürekli mesajlaşıyorum arasıra foto çekip swarm da chekin yapıyorum sabah 8 den gece 12 ye kadar rahat götürüyor özelliklede ultra güç modunu çok ama çok sevdim bu moda aldığınız da telefon gereksiz herşeyi kapatıyor sadece facebook whatsapp internet tarayıcı telefon arama cevaplama programları hesap makinası not alma programı gibi programlar kullanılabiliyor çok sade bir telefona dönüyor ve bataryası inanılmaz uzun gidiyor gece saat 11 idi bataryam yüzde 14 kalmıştı açmıştım bu modu bol bol face ye girdim whatsaap falan takıldığım halde gece saat 3 e kadar idare etti düşünün birde yüzde 50 lerde açsanız ve normal konuşup mesajlaşssanız bu modda 2 günü bulur alınacak en iyi telefonlardan biri buda örnek resim
ben 3 gün önce aldım vodafone dan nfc var ve arama yada mesajda bildirim ışığı göremedim ama eline aldığın zaman telefon titreşim vereke uyarıyor çok güzel hızlımı hızlı telefon s4 ile karşılaştırdım test yaptım aynı oyunları interneti açtım aynı anda dokunarak e7 daha hızlı çıktı ve kaldıramadığı oyun yok şu ana kadar yükledikleimden kamerası çok ama çok iyi tatmin edecek düzeyde gece çekimleri bir harika ses komutu ile çekim yapabiliyorsun yada ön selfie ile avuç içini göstererek çekim yapabiliyorsun görüntülü konuşma da mevcur 16 gb hazıfazı 2 gb rami var çok şık bir telefon çok ince ve hafif eline aldığın zaman sağlamlığını hissettiriyor bataryası çok iyi gidiyor facebook twiter mesajlaşma programları açık sürekli mesajlaşıyorum arasıra foto çekip swarm da chekin yapıyorum sabah 8 den gece 12 ye kadar rahat götürüyor özelliklede ultra güç modunu çok ama çok sevdim bu moda aldığınız da telefon gereksiz herşeyi kapatıyor sadece facebook whatsapp internet tarayıcı telefon arama cevaplama programları hesap makinası not alma programı gibi programlar kullanılabiliyor çok sade bir telefona dönüyor ve bataryası inanılmaz uzun gidiyor gece saat 11 idi bataryam yüzde 14 kalmıştı açmıştım bu modu bol bol face ye girdim whatsaap falan takıldığım halde gece saat 3 e kadar idare etti düşünün birde yüzde 50 lerde açsanız ve normal konuşup mesajlaşssanız bu modda 2 günü bulur alınacak en iyi telefonlardan biri buda örnek resim