selamlar ürün güzel beğendim ama benim creative takıntım var sizce doğru bi takıntımı creative hakkında düşünceleriniz neler? gerçi bu tarz bi creative rastlamadım ama yurtdışında olsa gerek.
selamlar ürün güzel beğendim ama benim creative takıntım var sizce doğru bi takıntımı creative hakkında düşünceleriniz neler? gerçi bu tarz bi creative rastlamadım ama yurtdışında olsa gerek.
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
🙂 bedava verseler kullanmam. lumia 525in içinden çıkan daaaandik kulaklığı kullanmak bile daha makbüldür. gördün mü lumia sana kızıyoduk neler neler varmış! ama şunu bil lumia!çakma telefonlarda bile seninkinden daha iyi kulaklık çıkıyo!!!!