SONY R72 de denedim 2 yıl önce yapmıştım şimdi yapamıyorum 10 dolar çöpe gitti çöüzm tavsiyeniz var mı
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
SONY R72 de denedim 2 yıl önce yapmıştım şimdi yapamıyorum 10 dolar çöpe gitti çöüzm tavsiyeniz var mı