Sony Xperia ZL2
Öncelikle cihaz yeni duyuruldu ve henüz Japonya ile sınırlı.Elimdeki bilgileri sizlere sunacağım.Umarım ülkemizde de satışa sunulur.
Cihaz hakkında bence;
+Qualcomm Snapdragon 801AB+
+3gb ram+
+Çerçeve oranları+
+Çift hoparlör+
+20.7 mp kamera+
+5 inç Full hd ekran(IPS?)
+-Suya dayanıksız yapı-+
-plastik kasa-
-sanal butonlar-
-su geçirmediği halde yekpare kasa-





Xperia da yeni modeller görmek güzel 🙂
İnşallah Z Ultra 2 çıkmaz 😀
bencede zaten şu galaxy mega z ultra felan insan icadı değil
inş 😀
Su geçirmediği halde yekpare kasayı anlamadım
genelde su geçirmesini garantilemek için kasa yekpare yani kapaksız açılamaz yapıda olur.Ancak bu model suya dayanıklı değil ve kasa yekpare yani bataryayı göremiyoruz keşke görebilsek 😀
kamera mpsi doğru dimi ? 😀
Z2 Compact desek yanlış olmaz sanırım
o ayrı bir de o çıkacak daha
Hocam o ekranın altındaki tuş olmayan kısım telefonu tutarken çok büyük rahatlık sağlıyor, özellikle birşeyler okurken.