Geçen küçük yeğenlerimden birine benim bilgisayarda oyun bakıyoruz,.şehir kurmayı sever misin dedim, o da simcity gibi mi dedi, evet dedim ve oyuna girdik sonra şehri filan kurduk ben buna şimdi oyunu hızlandıralım ki daha çabuk olsun dedim, o da bana şunu söyledi bedava mı hızlandırıyorsun.

Benim orada ağzım açık kaldı ve vay be çocuklara mobildeki sistemi normal olarak kabul ettirmişsiniz ya helal olsun dedim.
#coçuklarımız #çocuklarıkoruyalım #Oyun #mobiloyun

BeğenFavori PaylaşYorum yap