Bu akşam veda etmek üzere olduğum Xperia Z2 cihazımla alakalı bir genel değerlendirme içeren veda yazısı paylaşacağım.. 4 Seneden uzun bir kullanımın deneyimi. Son halinin fotoğraflarını da paylaşacağım eğer vakit bulabilirsem.
Okumak isteyen olursa onu da etiketleyebilirim. Benim gibi senelerdir Z2 kullanan birileri vardı buralarda diye hatırlıyorum çünkü 🙂
#SonyXperiaZ2 #UpUKT
Tasarım ve arayüz olarak memnun kaldığım telefondu. Kamera olarak tatmin ediyordu. Pili daha uzun süre gitseydi kullanmaya devam ederdim. Bütçeyi toparlayablirsem temiz bir Z2 alacağıım.
Aynenöyle akşam değineceğim inşallah
3.5 yıldır kullanıyorum. Yandaki kapakları dışında bir sorun da yaşamadım. Telefondan biraz sıkıldım ama dolar da bu haldeyken değiştirmek için bir neden bulamıyorum. Çürüyene kadar kullanacağım sanırım.
Evet haklısınız ama f/p ürünleri kovalamak da lazım dediğiniz gibi dolar bu haldeyken. Siz de 4 seneyi doldurun yenilersiniz inşallah 🙂
Nerede o eski sonyler