Bu akşam veda etmek üzere olduğum Xperia Z2 cihazımla alakalı bir genel değerlendirme içeren veda yazısı paylaşacağım.. 4 Seneden uzun bir kullanımın deneyimi. Son halinin fotoğraflarını da paylaşacağım eğer vakit bulabilirsem.

Okumak isteyen olursa onu da etiketleyebilirim. Benim gibi senelerdir Z2 kullanan birileri vardı buralarda diye hatırlıyorum çünkü 🙂

#SonyXperiaZ2 #UpUKT

BeğenFavori PaylaşYorum yap