Avengers güzel film olmuş gecikmeli de olsa izledim. Deadpool harici süper kahraman filmlerine gitmeme kararı almıştım ama çok fazla olumlu yorum görünce dayanamayıp izledim, gerçekten sinemada izlemeye değer bir film. Hâlâ izlemeyen kaldıysa şans versinler. Bu arada Thanos reyizin askerleriyiz. Haklı davasında başarılar diliyorum 😀 #AvengersInfinityWar

BeğenFavori PaylaşYorum yap