Avengers güzel film olmuş gecikmeli de olsa izledim. Deadpool harici süper kahraman filmlerine gitmeme kararı almıştım ama çok fazla olumlu yorum görünce dayanamayıp izledim, gerçekten sinemada izlemeye değer bir film. Hâlâ izlemeyen kaldıysa şans versinler. Bu arada Thanos reyizin askerleriyiz. Haklı davasında başarılar diliyorum 😀 #AvengersInfinityWar
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
imaxte güzeldi izlemesi, bu sefer filmi dijital imax kamerayla çekmişler, aynı transformers 5'teki gibi gayet net 3d görüntü vardı.
Katılıyorum ben normalde 3d film izlemekten hiç memnun kalmazdım ama bu filmde artık ne yaptılarsa iyi yedirmişler, insanı içine çekiyordu.
Ben de sinematografik seviyemi bozmamak adına süper kahraman filmlerine gitmeme ve evde izlememe kararındayım. Gidersek sinematografime bir şey katar mı?
Süper kahraman filmleri arasında Nolan'ın Dark Knight filmleri hariç belki de en doyurucu olan filmdi kesinlikle. Ben de sıkıldım hep birbirinin kopyası kahraman fimlerinden o yüzden gitmeyi düşünmüyordum ama gittiğim için memnunum.