Sonra vay efendim ülkede niye airshow yapılmıyor? Ülkeden beyinsiz fışkırıyor...
http://www.kokpit.aero/askini-atak-helikopterinin-govdesine-kazidi
Sonra vay efendim ülkede niye airshow yapılmıyor? Ülkeden beyinsiz fışkırıyor...
http://www.kokpit.aero/askini-atak-helikopterinin-govdesine-kazidi
Son bir saat içinde 225 ziyaretçi, 73 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Memleket yamyam dolu.
Bir keresinde dayım (toprağı bol olsun), oğlunun dut ağacına tırmanma için tahta çaktığını gördüğünde senin sırtına çivi çaksam diye sırtına kemerle girişmişti. Böyle şeyler görünce hep o anı hatırlar ve bizim insanımızın travma ile öğrenmeye daha yatkın olduğunu düşünürüm. Bu arkadaşın da sırtına paintball tüfekle "Atak'tan sevgiler" yazmak lazım.
@merakli 😢