arkadaslar su wmmyi nasil kapatabilirim wifidan azicik uzaklassam unlem cikiyo ve baglantimi kisitliyo .

arkadaslar su wmmyi nasil kapatabilirim wifidan azicik uzaklassam unlem cikiyo ve baglantimi kisitliyo .

Son bir saat içinde 115 ziyaretçi, 102 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
android versiyonun nedir
adslnin yanındayım ünlem çıkıyor
7.0
Şuan bende bu problem çözüldü.