Bu sosyal mecrada insanlar tarafından nasıl bilindiğim zerre umrumda değil. Dar görüşlü bir insan değilim Dar görüşlü biri olmadığımı sadece kendim bilsem bile bana yeter. Ayrıca engelli listemde ne bir hükümet yanlısı ne de kripto para düşmanı var. Herkesin görüşünü okumaktan zevk duyuyorum. Sadece saygısızlık yapmayın yeter.

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Ofpoyraz @redmaner

    Hocam bunu takdir ediyorum lakin keşke bazı şeyleri içinizde yaşasanız ve sürekli durum paylaşarak insanların nezdinde kredinizi tüketmeseniz. Son 24 saatte 18 durum paylaşmışsınız ve çoğu ya sitem ya serzeniş... Olması gerekenden çok fazla..

    BENCE..

  • Ofpoyraz @redmaner

    Ah işte. Biri birine böcek der, diğeri çomar der, sonra öbürü yobaz diye saldırır diğeri kronik diye misilleme yapar....bu böyle gider....En son ne olur....

    OLAN GÜZEL ÜLKEME YANİ HEPİMİZE OLUR.

    YANLIŞ...

  • ggzmkst1 @ggzmkst1

    çok fazla boş zamanın var galiba TS senin durumların dolmuş. şuraya kafa dağıtalım diye giren insanlarda kafa bırakmadınız. bir engelle geç vakası daha çıkardın bana.