#BF1 online olamıyorum bir türlü originde hesabım açık ama pc de bir türlü battlefield 1 online olmuyor her hangi bir problem mi var yoksa ben de mi bir hata var??? şu an için oynayabilen var mı?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bazen origin çakılıyor. Kapatıp tekrar açın. Arkaplan da ki ea servislerini kapatmayı ihmal etmeyin hatta ve hatta pc restart yapın. O derece uyuz birşey. Oyunda iken klavye çalışmıyor masaüstünde ne hikmet ise çalışıyor taa ki pc restart edene kadar.
@ciplakvatandas yav kusura bakamayın şifremi kaybedince biraz uzun oldu cevap vermek 🙂 Teşekkürler sorun vpn de imiş:) cyberghost kullanıyordum windowsun ayarları von e entegre kalmış onu düzeltince düzelmişti 🙂 tekrar teşekkürler anca hesaba tekrar giriş yapabildim :):):)
😀 askerlik mi yaptınız diyecektim 😀 neyse sorunu çözmenize sevindim 😀