Bir gün MacBook'um olursa kullanırım 🙂 . Bunun linux için bir benzeri var mı?
#KonuDışı
http://www.apptorium.com/workspaces
Bir gün MacBook'um olursa kullanırım 🙂 . Bunun linux için bir benzeri var mı?
#KonuDışı
http://www.apptorium.com/workspaces
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Güzelmiş. 🙂
Hackintosh diye bisey var. :p
Sanalda kurulu ama ben onu MacBook içinde görmek, kullanmak istiyorum.