Bi Mac OS kuramadım sanal olarak. Gerçekten kurmak istesem herhalde 1 ay uğraşırdım.
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
VMWare imajı var. Hazır sanal makineyi paylaşıyorlar. ISO dan yükleyeceğine bu tip imajları denemelisin. Bende sanal da var MacOs. VMWare Player ile kullanıyorum arada. Sıkılıp geri dönüyorum Windows a.
o dosyayı bulamıyorum ki. iso dosyasını bile bulamazken.
@at macosx vmware image
böyle arat. Torrent de dosyasını bulursun. 5 6 GB.
@tarikkaya Mac os kullanmak nasıl bir deneyim olacak sadece onu göreceksin. Herhangi özel bir program kurmayacaksan çokda işe yararmaz.
@tarikkaya qbittorrent' te aradım bulamadım
Pc de mi kuracaksin sanal olarak?
Heye
Uyum sorununu nasıl cozuyosun?
Çözemiyorum çünkü daha indiremedim bile.