Sennheiser CX 300-II tavsiye edilir mi? Eski bir CX 200 Street kullanıcısı olarak cx serisinden memnunum diyebilirim. Kullanan var mı?
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 58 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bu burn-in süresi bekleniyor mu acaba yapılan yorumlarda? Çok farkettiği söyleniyor.
CX 200 satılmıyor artık sanırım.
Sennheiser düşük seviye kulaklıklarının hüçbiri tat vermiyor bana göre en az momentum dan başlamak lazım
CX200'ün yerini hiç birisi tutamıyor hala. CX3.00 alacakken Amazon'dan CX5.00G modelini almıştım bir süre önce. Tamam temizlik ve netlik olarak iyi ancak yüksek değil ses seviyesi. CX300'ün bass seviyesinin pek iyi olmadığını duydum.