Malum firma ! #akış
Son bir saat içinde 121 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Hangi firma?
Metro @slymn_mndrl
@seyhansayit metro deme cekdiklerim aklima geliyo
@slymn_mndrl maalesef bende 2-3 yıl önce kadar Kayseri-Aydın yolcuğu yapmıştım rezaletti tabi.
Esenlerde iki kanli otobüse bindik adapazarina bir buçuk saatte gidecekken 3 saatten cok sürmüştü. Sebep esenlerden kalktiktan sonra yolculari dolmuş gibi toplaya toplaya gitmiştik ayriyetten o seferde tartışmada tuzu biberiydi. Firmaya cin kaçmış banakalsa
Söyleminiz biraz ağır olmuş, kimse keyfinden binmez ama bazen mecbur kalınabiliyor.
Mecbur kalıp bilet almak ayrı durum hocam ama onlarca alternatifi varken de metroyu tercih edenleri kastettim. @alikoprulu29