TT de halihazirda VDSL kullanirken TurkNet'in altyapiniz VDSL'i desteklemiyor diyip hat vermek istemesi nasil oluyor bilen var mi?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bana da ilk basvuru esnasinda VDSL destekliyor 76 Mbps alirsiniz dediler, gecis icin basvuruyu yaptim baglanmasini bekliyorum simdi VDSL destekli degil diyorlar. Karsimda VDSL modem var bagli diyorum anlamiyorlar. Altyapi firmasi oyle demis. Yapilacak bisey yok diyorlar. Nasil anlatsam bilemiyorum.
Tam tersi olduğu da oluyor.
Bu FixNet'in tarifeleri taahhutsuz mus. Kullanan var mi acaba TurkNet e laf anlatamazsam ona gecerim belki.
Vodafoneda sorgulattigimda Fiber/VDSL cikiyor. TurkNette tam da bu nedenle vermiyor galiba. Orasi Fiber gorunuyor veremeyiz diyor. Bla bla bla...
Zaten bu ISP lerde sasirmis durumda Fiber ne Vdsl ne. Cagri merkezleri zaten icler acisi...