arkadaslar #birsorumvar #Windows10 la ilgili. kinguin den windows 10 pro oem lisansi aldim ve bi leptopda kullandim ve leptop bozuldu ekrana görüntü vermiyor. bu linsansi ikinci el olarak aldigim leptop da kullanabilir miyim?
ikinci el olarak aldigim leptop da windows 7 var 10 a yükseltilmemis. Bedava 10 a yükseltme bittigi icin elimde de windows 10 lisansi oldugu icin sorayim dedim.
Tesekkürler!
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Yeni aldığın lisansı kullanamazsın tekrar ama Windows 7 keyleri hala 10'a güncellenebiliyor denmişti daha önce. Biraz ara sitede kesin bulursun
evet onu arastirdim öyle bisey buldum. windows 10-Upgrade-Assistent le oluyomus diye ögrdüm. kaynak olarak chip.de sitesinde buldum (Avusturya da yasadigim icin) herneyse o yöntemle yapayim dedim ama rahat 12 saatten beri %99 da kaldi ilerleme iptal etmedim daha ama pek ondan umudum yok.
off, bende yeni microsoft hesabimdan kaldirdim orda bisey bulamadim diye. suan windows cihaz görünmüyor hesapta. ):
Suan shiftdelete.net de anlatilan upgrade tool la deniyorum insallah olur
Bende OEM Windows 8 lisansı vardı. Windows 10 çıktığı gün upgrade etmiştim.
1 sene sonra da sistemi komple güncelledim. Windows 8 keyini kullandım, direk etkinleştirdi. 🙂
@systemapps Evet.
@systemapps Bana da ilginç geldi açıkçası. 😀 Kinguin'den Windows 10 keyi alırım diyordum, gerek kalmadı Allah'a şükür. İnşallah sizinkinde de olur.
@soulmy ozaman ben de kendi oem windows 10 lisansini deniyorum insallah olur
@slymn_mndrl Tamamdır. Denedikten sonra bizi de bilgilendirirsen seviniriz.
@soulmy evet güzel bi sonuçla geldim tekrar 🙂 kinguin den 19 euro ya aldığım #Windows10 pro oem lisans konudu bozulan leptopumda sağlam ken aktişleştirdiğim halde 2. El olarak aldığım leptopumda da kullanabildim. Bu arada microsoft hesabimdan bozulan leptopu cihaz listesinden kaldırmıştım ondan mı oldu bilmiyorum ama oldu tüm #TeknoSeyir in bilgisine...
@slymn_mndrl Sevindim senin adına 🙂