Bose Quietcomfort 35'de karar kıldım sanırım. Rakiplerine göre en iyi Noise Cancelling onda diyor herkes. Siz ne dersiniz alayım mı ?
#akış @gamsizm
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 271 ziyaretçi, 77 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Kullanmadım.
Merhabalar, qc35'i almayi dusunuyordum, kimler neler demis bakarken yazinizi gordum. Kulakligi aldiniz mi acaba?