Motorola g4+ alan var mı acaba? Şu aralar telefon almayı düşünüyorum da bir sorunu fln var mıdır? #Motorola
Son bir saat içinde 251 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Moto g den sonra yine motorola düşünüyodum ama 16 bana yetmez ve 5.5 benim için büyük.
aynen bende de moto g var 16 sorun değilde 5.5 inç büyük gibi