Bu iss üzerimizden geçiyor geçti geçecek geyiği nedir ki? Yörüngesi gereği (leo) çoğu gün iki defa üzerimizde geçiyordu zaten? E dünyaya yaklaşması gibi bir durum da söz konusu değil. Ne anlamı var şimdi bunun?
#akış #ISS
Bu iss üzerimizden geçiyor geçti geçecek geyiği nedir ki? Yörüngesi gereği (leo) çoğu gün iki defa üzerimizde geçiyordu zaten? E dünyaya yaklaşması gibi bir durum da söz konusu değil. Ne anlamı var şimdi bunun?
#akış #ISS
Son bir saat içinde 211 ziyaretçi, 81 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Birileri bir linke denk gelmistir heyecanlanmistir. Oluyor oyle genelde. Ben de cogu gece haberim olmasa bile denk gelirim.