Bu iss üzerimizden geçiyor geçti geçecek geyiği nedir ki? Yörüngesi gereği (leo) çoğu gün iki defa üzerimizde geçiyordu zaten? E dünyaya yaklaşması gibi bir durum da söz konusu değil. Ne anlamı var şimdi bunun?

#akış #ISS

BeğenFavori PaylaşYorum yap