Petro @petroseyir 24 Temmuz 2016 - 15:30 Var mı ping kapıştıracak benimle 😀 #akış #ping #benaslındayohum BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 1 4 Tahsin @andolphin Siz kaşındınız 😀 24 Temmuz 2016 - 16:55 Yanıtla Beğen 2 Petro @petroseyir Allah kurtarsın kardeş 😀 24 Temmuz 2016 - 17:02 Yanıtla Beğen cengiz @cengiz Veriyi sırtlayıp götürüyorsunuz sanırım bu nasıl bir ping yahu 24 Temmuz 2016 - 17:41 Yanıtla Beğen Tahsin @andolphin @titan Amin kardeş 3 haftadır uğraşıyorum kurtulmak için bu sorundan 😀 24 Temmuz 2016 - 17:09 Yanıtla Beğen 1 İptal
Siz kaşındınız 😀
Allah kurtarsın kardeş 😀
Veriyi sırtlayıp götürüyorsunuz sanırım bu nasıl bir ping yahu
@titan Amin kardeş 3 haftadır uğraşıyorum kurtulmak için bu sorundan 😀