Merhaba Arkadaşlar,
Ufak bir sorunum var, fikrinizi almak istedim. Zamanında aşağıdaki özellikleri barındıran bir bilgisayar toplamıştım. eski ram'lar bozulduğu için corsair vengrance ddr3 4DB Ram alıp bilgisayarı yeniden canlandırmak istedim.
Bilgisayarı yeniden windows 10 ile kurdum, sürücülerini yükledim ve CS:GO kurdum, oyunu ilk açtığımda ekran karardı ve makine reset attı. Şimdi her açılışta hatta biostan ilk windows logosu gelene kadar ekranda bazı yeşil çiziler oluşuyor.
Şimdi ekran kartı sürücüsü kurmada veya windows güncellemesi yaparken arada makine resetleniyor veya ekrana giden sinyal kesiliyor. Sonur sizce sadece ekran kartında olabilir mi?
Zotac Geforce GTX 650
Asus P7P55D-E LX
corsair vengrance ddr3 4DB Ram
#TeknoYardım
Ekran kartının driverindan olabilir. Kaldır yeniden kur. Beta olmasın.
Kasana donanimsal bakim yap @emre907 nin dedigi gibi macunlari filan fanlari filan hepsini kontrol et sonra mumkunse win7 kurup o sekilde bir deneme yap bir sikinti olmazsa win10 a gec belki win19 surucusunde siminti vardir ayrica ram sikintisida olabilir