herkese merhaba,
w.8.1 keyi ile w10 pro sürümüne geçiş yapmıştım. şimdi anakartımı değiştireceğim. sorum şu : aldığım w8.1 pro keyi oem olması lazım ama w10 a yükselttikten sonra slmgr.vbs -dlv komutuyla sürümün detayına baktığımda ürün kimliği retail olarak gözükmekte. yeni anakartı taktığımda w10 u etkinleştirebilecek miyim ? etkinleştirmek için neler yapmam lazım ? konu hakkında yardımlarınızı bekliyorum. #akış #TeknoYardım #KonuDışı #Windows10 @gamsizm @hkellecioglu
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Microsoft'u araman gerek büyük ihtimal.