Arkadaşlar daha önce paylaşan oldu mu inanın bilmiyorum ama şuna bir bakmanızı isterim. Hiç bir markanın ya da sistemin fanboyu değilim ama adam sonuna kadar haklı. Özellikle 08:30'da başlayan serzenişi diyorum... #akış #apple #macosx #macbook #tamir
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Uzun süredir takip ediyorum kendisini, gayet akılcı ve realistik şeyleri savunuyor kendisi 😀
benimde ve insanların bütün herkesin ingilizce biliyor gibi davranmasıda çok garibime gidiyor buraya kürtçe bir şey koysam veya hintçe vb. hemen alt yazı yokmu yada o bölümün türkçesinide yazarmısın derler ama bu ingilizce öle bir yerleşmişki %10 biliyorsa bile sanki herkes biliyor gibi düşünülüyor 😀