Merhabalar. Akıllı telefonların ilk gün şarjı nasıl olmalı acaba? Bu konuda nette araştırma yaptım ama kimi siteler telefon ilk alındığında şarjının 12 saat, kimileri 8 saat, kimileri ise 6 saat şarj edilmesi gerektiğini yazıyor. Hatta kimileri telefon kutusundan çıktığı an şarja konulması gerektiğini, kimileri ise içerisinde gelen şarjın bitirildikten sonra şarja konulması gerektiğini yazıyor. Kafam karıştı açıkçası. Yapılması gereken nedir acaba? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim...

Not: Ayrıca ilk gün şarjından sonra akıllı telefon bataryaları genel olarak nasıl kullanmalı? Bu konuda da bilgi paylaşımında bulunursanız sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap