Specialized Sirrus Elite aldım, pazartesiye elime geçmiş olur. #tsbisikletkulübü bir üye daha kazandı. 😛

Specialized Sirrus Elite aldım, pazartesiye elime geçmiş olur. #tsbisikletkulübü bir üye daha kazandı. 😛

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Hayırlı olsun güle güle bin 😀 kaça aldın 😛
Sağ olasın. 🙂 2.300. Sanırım kalan son bisikleti aldım. Bir tek XS beden kaldı Türkiyede.
@biadam 😀 güzel pisket
hoşgeldin 😀
Hoşbulduk. 🙂
çok güzel hayırlı olsun.. Yanlız söylemeden edemeyeceğim 2300 liralık pisiklet yapıyosun bir disk freni çok mu görmüşler vicdansızlar...
E5 alüminyum kadro ve karbon, titreşim emen maşayı görünce gözüm hidrolik disk fren aramaz oldu. 😀