Fifa 16 kırılmış, crack bile yok içinde zararlı girer mi diye dert de edilmiyor. Origin'i oyun demoymuş gibi kandırmayla halletmişler işi.
Haberi ilginç kılan ise bu işi başaran(lar)ın Türk olması.
Tabiki tasvip etmiyoruz. Çok ayıp. 🙂
#FIFA16 #akış
Yazmadan önce çok düşündüm yazıldı mı acaba diye ama aradım bulamadım. 🙂
Denuvo'yu kırmak değil Bypass yapmışlar aslında Quantum Break gibi ama önemli olan oynanıyor mu oynanıyor.
Ne Fifa oynarım ne de korsan ile işim olur ama haber ilginç geldi. 🙂
Tamam işte o da bypass yani onu diyorum. Şöyle söylemişler:
"this is not emulating or reversing Denuvo or Origin.This is a BYPASS method like Quantum Break"
Bizimkileri alamayınca inada bindirip çalıştırdıklar demekki
@darkgod Tamam hadi kırıldı da oyun çıkalı 6-7 ay oluyor. Futbol için konuşacak olursak sezonlar bitti. Oyun çıktıktan sonra 7 ay bekleyeceksem ne zevki ne manası kaldı? Korsan kullanımını azaltacak olan şey tam olarak bu, yoksa yıllar geçer bir şekilde bulurlar nasıl kırılacağını.