#akış #TeknoSeyir
Bu ne karmaşa arkadaşlar. teknoseyir ne kadar dağılmış. teknoloji haricinde herşey var. yeter artık. sitenin kurucuları; bunca yıl takip ettiğim güzel insanlar bir el atın artık. ne kadar yoğun olabileceğinizin farkındayım ama lütfen teknoloji çizgisini koruyalım bence.
seviyoruz, destekliyoruz ama üye sayısı arttıkça ergen esprilerin saçma capslerin merkezi olmaya başladı site.
hep söylüyorum. burayı bizlere 80ler 90ların ruhu var diye diye yıllarca takip ettik edeceğiz. ama son zamanlarda dejenere bir payda söz konusu ve artık can sıkmaya başladı.

(gamende konusuna gelince. youtuberlar rüzgarı ile yürür dediniz olmadı, olmayacak. gamende sizin tarzınız değildi. başından beri biliyorduk. oyun videosu çeken onlarca insan var. bir klona daha gerek yoktu. biz siz oynadığınız için izliyoruz zaten. ya 30 yıl öncesinin oyununu inceliyorsunuz ayıla bayıla izliyoruz. yani anlayın artık. hoş sohbetiniz güler yüzünüz için izliyoruz. kendinizi içerik diye sıkmayın. ürettiğiniz işler kaliteli olduğu için severek takip ediyoruz zaten.)

lütfen geri gelin. biz yanınızdayız... @hkellecioglu @gamsizm @leventp

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Cavid-19 @mask

    ''üye sayısı arttıkça ergen esprilerin saçma capslerin merkezi olmaya başladı site.'' ye çözüm takip etmemek ve/veya engellemek. sosyal ag oldugu için alakasız paylaşımlar normal benimde yaptıgım gibi bunu durduramazsınız

  • Murat Gamsız @gamsizm

    Biz yetişemediğimiz için engelleme sistemlerini kurduk. O kullanıcıları kendiniz için yok edebiliyorsunuz. Ama bunun dışında saçma sapan içerikleri zaten bize bildiriyorlar biz de müdahale ediyoruz.

    Üyeleri seçerek almak ve kitleyi sınırlamak dışında pek bir çözümü yok. Sonuçta TS'nin ya da benzeri sitelerin kitlesinin eğitim ve terbiyesinin ülkenin genel gidişindeki eğilimden bağımsız olması düşünülemez. Elbette PCL, DHW zamanındaki kitleye göre şu anki nesil ilerlemiş değil gerilemiş durumda. Ama gerçek bu. O yüzden kendi kişisel tedbirlerinizi almanız gerekiyor. Hem sanalda hem hayatta.

    Oyun kanalı, oyun içeriği artabilsin diye kuruldu. Çünkü TS teknoloji yayını olarak kendini konumlandırdığı için, haftada birden fazla oyun ya da benzeri içeriği kaldırmıyor. Bir de oyun firmaları bizi oyun kanalı değilsiniz diye dışlıyordu. Reklam ve oyun gönderimi anlamında. Halbuki TS'nin oyun incelemeleri birçok oyun sitesinin incelemesinden fazla reyting alıyordu. Oyun kanalı bu sorunu kısmen çözdü.

    Burada belirleyici olacak tek şey plus ve etkileri. Her şey ondan sonra şekillenecek.

  • soyuhan @riverraid

    @gamsizm öncelikle cevap verdiğiniz için teşekkür ederim. bazı taşlar yerine oturduğunda kanalınız adına herşey daha güzel olacak. bundan eminiz. sevgiler. saygılar. iyi çalışmalar...

  • Player 1 @player-1

    #Gamende 'nin çok tutmamasının sebebi bence TS üyelerinde "Oyun kanalı" takip edebilecek bir kitlenin olmaması olarak tahmin ediyorum. TS üyelerinin yaş ortalaması benzer kanallara göre daha yüksek gibi geliyor. Bu yaşlardaki insanların da uzun süre oynanış videosu izleyebileceğini zannetmiyorum.