Aramızda Endüstri Ürünleri Tasarımi okuyan var mı? Mumkunse birkaç soru sormak istiyorum bölüm hakkında.
#akış

Aramızda Endüstri Ürünleri Tasarımi okuyan var mı? Mumkunse birkaç soru sormak istiyorum bölüm hakkında.
#akış

Son bir saat içinde 203 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Acaip güzel duruyo yav 🙂
Yok mu yahu? 🙁 vardı sanki muhabbeti geçmişti diye hatırlıyorum