@gamsizm bir e-ticaret sitesi sahibi olarak (www.yemisim.com) size önerim 3d ödemeyi zorunlu kılmanız. Benim daha önce 3D ödeme ile chargeback sıkıntım olmuştu ama tabi iyzicio anlaşmanızda chargeback ödemeyecekseniz sıkıntı yok

BeğenFavori PaylaşYorum yap