Ayın 16'sı itibariyle Adil Kullanım Kotası yüzünden internetim yavaşlamıştı ancak şu an hızım normaldeki gibi. Sizde durumlar nasıl? #AKK

Ayın 16'sı itibariyle Adil Kullanım Kotası yüzünden internetim yavaşlamıştı ancak şu an hızım normaldeki gibi. Sizde durumlar nasıl? #AKK

Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
#akış
Benim de hız normale döndü 😀