Saat 22:00'de; sulanması bile seviyeli olan; teknolojinin en eğlenceli programı Dr.X! Hala izlemedin mi? Youtube'dan ısrarla isteyiniz! #akış #CanlıYayın
https://www.youtube.com/watch?v=r4RP1zMilw8
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bunun esprisi nerede? Aksine düzeyli, kalite ve kısmetse olur sululuğundan uzak olduğumuzu çok ciddi bir şekilde iletmek istedim 😀 Hadi başlıyoruz!
Abi, geçen programdaydı sanırım, bi şarkı sözü paylaştım ban yemişim chatte 🙁 Hakettim ama özür diliyorum. @serhatsoylemez veya @ardazeytin abi sen söyler misin yayında
Oradaki Nickin?