Advanced warfare'yi oynadım ama benim de aklımda Kevin Spacey haricinde hiç bir şey yok, ne bir aksiyon olayı ne bir güzel bir oyun dinamiği vs. Çok kötüydü gerçekten.
İlla aynı karakteri ilerletmek bazen bitmiş hikayeyi bozabiliyor ama Advanced warfare'de mesela hiç bir karakter yok aklımda kalabilecek, bir kahraman yaratmadan da hikaye olmuyor. Ben de hiç yaklaşmıyorum Black Ops 3'e.
İlk oyunda oynayan adamın torunu ile başka seri yaparlarsa,bende bunu derim. Modern Warfare 1'de hikaye yine bitmişti. Zakhaev öldü vs. Sonra Makarov çıktı bence devam edilmeliydi. Ghost'u 10 dakika oynayıp kapattım. Hikaye güzel olmayacak+ grafikler tarihi eser olacak bende 200 kağıt verecegim öyle mi ? Activision'u kınıyorum 🙂
Tek kişilik modu bir şey ifade etmediğinden pek uğraşmamışlardır belki korumak için 🙂
Ghost ve Advanced Warfare rezilliklerinden sonra COD oynamayı bıraktım. Black Ops 1 iyiydi oda bozdu. Belki bunu deneyebilirim.
Advanced warfare'yi oynadım ama benim de aklımda Kevin Spacey haricinde hiç bir şey yok, ne bir aksiyon olayı ne bir güzel bir oyun dinamiği vs. Çok kötüydü gerçekten.
Price veya Soap'ın olmadıgı CoD mu olur ? Felsefesiyle almamaya devam ediyorum.
İlla aynı karakteri ilerletmek bazen bitmiş hikayeyi bozabiliyor ama Advanced warfare'de mesela hiç bir karakter yok aklımda kalabilecek, bir kahraman yaratmadan da hikaye olmuyor. Ben de hiç yaklaşmıyorum Black Ops 3'e.
İlk oyunda oynayan adamın torunu ile başka seri yaparlarsa,bende bunu derim. Modern Warfare 1'de hikaye yine bitmişti. Zakhaev öldü vs. Sonra Makarov çıktı bence devam edilmeliydi. Ghost'u 10 dakika oynayıp kapattım. Hikaye güzel olmayacak+ grafikler tarihi eser olacak bende 200 kağıt verecegim öyle mi ? Activision'u kınıyorum 🙂