#GTA5 #GTA5PC #GTAV #GTAVPC
önceleri yağ gibi akan oyunu, 1.27 yamasını aldığından beri (2 buçuk ay), doğru düzgün oynayamıyordum. 70 fpslerde dolaşırken 1-2 dkda bir, 15-20 fpslere kadar iniyordu. sebebi, rockstarın geliştirdiği! bir hile/hack kontrol mekanizması. aşağıdaki registry girisi ile, bu kontrol programının önceliğini değiştirip büyük oranda düzelme sağlayabiliyorsunuz. tamamen olmasa bile artık fps düşmeden azıcık shuttering yapıyor, ki en azından oynanıyor. (indirdikten sonra çalıştırıp pcyi yeniden başlatın)

Gelde korsan oynama. Paranla rezil oluyon.
Korsanda sürüm yükseltmeden fps düşmeden oynarsın.
O güncellemeden sonra ateş ederken ki stutterlar dikkatimi çekiyor.
ironik olan, bu eziyetlere rağmen dün gece aracıyla ışınlanan, ölmeyen ve uçağı ile (kocaman jet ile) helikopter gibi inip kalkan adamlar vardı ki bu uçağa ne roketle kilitleniyordu nede direkt attığınızda hasar görüyordu.
tibrikler rıksitir!
konsol candır.
Hort Hort 😀