o soruyu burda soruyorum belki cevabını bilen çıkar
arkadaşlar benim phone 6 almam lazım ama sorunun cevabını ne yaptımsa bulamadım soru şu:
aldığın zaman siyah,kullandığında kırmızı,atacağın zaman da gri olan şey nedir
arayıp cevabın domates olduğunu söyledim maalesef doğru değilmiş çok istiyorum o phone 6 yı
Kömür sorunun cevabı da, iphone'la ne alakası var ki?
Keşke söylemeseydim cevabı ya. Boşu boşuna telefon edecek arkadaş şimdi. Bende iyi niyetliyim herhalde babası falan bu soruyu bilirsen iphone alacam falan dedi sanıyorum. D
ben 32 yaşında maliye lisans mezunu 2005 den beri teknolojiyle biraz biraz ilgilenen biriyim en azından yazımın devamında kafa bulmak amaçlı ''domates ''diye yazmışım ordandan da anlamadınız 😀
hiç aklınız alıyor mu teknoseyire üye olmuş biri kalkıp bu salak reklamlara kanabilir mi hiç
Vallahi ben anlamamıştım, kuşkulandım ama emin olamadım. Sonuçta buradaki üyelerin ne yaşını, ne kimliğini biliyoruz. 32 yaşında olduğunuz gibi 12 yaşında da olabilirsiniz sonuçta. Şöyle smile falan koysaydınız emin olabilirdim ancak