One modeli dunya capinda buyuk basari yakalayan One Plus firmasi, ikinci telefonlari olan One Plus 2 nun lansmanini yapti. Ilk telefonlarindaki "Flagship Killer" yani amiral gemisi yok edicisi mottosunu "2016 Flagship Killer" olarak devam ettiren firma yeni modeliyle (ozelliklede fiyatiyla) adindan fazlaca soz ettirecege benziyor.
One Plus 2 su ozelliklere sahip:
- 5.5 inc 1080p 1920x1080 cozunurluklu ekran
- 64-bit mimari
- Snapdragon'un gozden gecirilen 810 islemcisi (isinma sorununun halloldugu soyleniyor)
- 4GB LPDDR4 RAM
- Adreno 430 video islemcisi
- 16 veya 64 GB hafiza
- Android 5.1 bazli Oxygen OS isletim sistemi
- Parmak izi okuyucu
- 3,300 mAh gomulu pil
- Cift Sim Karti
- Dual band 5GHz 802ac Wi-fi
- 13 Mexapiksel arka ve 5 Megapiksel on kamera
- 4K video cozunurlugu 120 fps yavas cekim ozelligi
- Corning Gorilla Glass ekran korumasi
- USB Type C sarj ve data transfer portu
One Plus 2 ilk modelde oldugu gibi yine davetiye sistemiyle satisa sunulacak. One Plus 2'nun yurtdisi satis fiyati ise 16 GB modeli icin $329 ve 64GB modeli icin $389. Davetiye edinmek isteyenler firmanin sitesinden rezervasyon yaptirabilir, yada davetiye sahibi bir arkadasindan edinebilirler. Ama firmanin One Plus One'da oldugu gibi yine haftanin bir gunu sinirli sayida telefonu davetiyesiz satmasi bekleniyor. Umarim yardimci olmustur bu kisa ozet. En kisa zamanda Teknoseyir'de incelemsi cikar umarim. #OnePlus2 #akış #TeknoSeyir #inceleme




Tesekkurler bende acaba niye kimse birsey demiyor diye merak ediyordum!! Teknoseyir'i uzun suredir takip etmeme ragmen sitede yeniyim. Twitter falan'da kullanmadigim icin sanirsam biraz cahil kaldim..
Bende bu incelemeyi görünce dedim herhalde biri daha cihazı çıkmadan nasıl aldı dedimde sonradan girince farkettim @kosmer dediği gibi Etiketler altında paylaşım yaparsanız daha iyi olur genel olarak cihazları alan veya ürünleri alan kişiler bu şekilde bir inceleme yapıyorlar. 😛
Siz kaç GB olan modeli aldınız?
Arkadaş almamış tanıtım yapmış sadece 😀
Tanıtım yazısı ne zamandır inceleme olarak koyuluyor ? @cromwelle @leventp @hkellecioglu @gamsizm
Bende aynı şeyi yakaracaktım aşağı inerken yorumunu gördüm..
Kullanmadığın ürünün incelemesi ne alaka üstadım?
Arkadaş yeniyse anlarım ancak eski üyelerden ve yeni hesabı ise pek hoş karşılanmaz. Bu tür durumlarda editörleri eklerim , zaten yorum uyarma niteliğindedir. Bunları kopyalayıp durum halinde paylaşması daha doğru olur. @sargon
One Plus One kullanicisiyim uzun zamandir, 2 icinde davetiyelerin gelmesini bekliyorum. Sadece telefonun ozellikleri ve fiyati yaziyor onun disinda objektif olmayan bir bilgi yazmadim. Niye bu kadar olay oldu arkadas..
Olay olduğu yok yahu sadece bunları kopyalayıp durum olarak paylaşsan daha iyi olurdu. Sonuç olarak bilgileri yazmak inceleme değil. @dogusmeric
Şimdi teşekkür ederim.
Arkası güzelde ön taraf için aynı şeyi söyleyemem çok itici duruyor .