Arkadaşımın 4S var IOS 7.1.2 kullanıyor.Kulaktan dolma bilgi ile güncellerse kasacağına inanıyor. 4S'i 8.3 de kullanan var mı?bir sıkıntı çıkar mı.
Son bir saat içinde 154 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
ama adam daha 7 de.korkudan 8 e geçmedi
bu ara da #akış
8.3'te birçok problem giderildi. Bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum.
Kasma pek değişmez bence ama şarjın su gibi gittiğine dair söylentiler var.
Bence kalsın eğer geçerse geri dönüşü yok ama birgün ios 8 çok iyi hale gelirse gecer