20-23 bin arası otomatik hangi araba makul olur?Yeni yıl ile fiyatlar 4 ile 5 bin oynamış gibi. #OtoSeyir
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
O civarlarda Seat İbizalar var. Çok hoş araba az da yakıyor.
ben geçen sene 23 bine 2006 model ford fiesta dizel-otomatik almıştım.
Colt ile Sirion için yorumlar fena değil. Sizce?