Neden Apple, Microsoft veya Google kullanmıyorum? 90'lardan beri teknoloji köşesinde yazı yazan amcamız bu büyük şirketlerle olan deneyimlerini anlatmış. Aynı zamanda ne kadar kullanmasa da bu firmaların ürünlerini veya servislerini, onlara aynı şekilde ihtiyacı olduğundan bahsetmiş. Yazıda çok çelişki var kendisinin de itiraf ettiği gibi. Cyanogenmod kullanıyor yazar açık kaynaklı ve güvenli olduğunu düşündüğü için. Fakat Google servislerini de kullanmaya devam ediyor. GNU/Linux kullanıyor fakat Google Calender'da düzenlemeler yapıyor.
Mükemmel bir yazı. Mutlaka bir göz atmalısınız.
http://goo.gl/XRaR6J

he geldi 😀
Umarım birisi çevirisini yapar 😀 başım ağrıyor çevire çevire okuduğumda.
Çevire çevire nasıl okunur hocam?
Cümleyi okuyorum 😀 Türkçeleştiriyorum sonra anlıyıp diğer cümleye geçiyorum.
Bir dili bildiğinizde çeviriye ihtiyacınız olmamalı anlamak için. Anlam belirmeli direk zihninizde. 😀
Konuşma dili ile alakalı, siyahi filimlerde direk anlıyorum- south park, the simpsons olsun ama böyle resmiye kayan cümle yapısını Türkçe'de dahil direk anlıyamıyorum.