yazılım konusunda apple ezdi geçti Microsoft zaten Amerikan pazarını apple kaptırdı tek bi kurşunları kaldı #windows10
Son bir saat içinde 117 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Nokia'daki ruh Microsoft'ta yok.
@oguzdogan68 şimdi diye bilirsin applede mi çalışıyosun kullandığın programların mac da olup olmadıklarına yada türevlerinin olup olmadığına bakmanı tavsiye ederim ha bana gelirsek windows kullanıyorum ama maca geçicem